diumenge, 24 d’agost del 2014

Ocurrències recurrents

Una nit, fa molts anys, vaig escriure el que em passava pel cap. Ho vaig escriure per a mi, llavors no tenia bloc ni intenció d'obrir-ne cap. No sé si abans de posar-la en paper tenia clara la idea que hi vaig plasmar. El que sí que sé és que l'he tinguda força present des d'aleshores. Tant és així que la primera entrada que vaig escriure en aquest bloc, després de la presentació, anava sobre aquell text antic. Ha estat i és un objectiu clar i difícil alhora. Segurament estic molt lluny d'abastar-lo, però ho segueixo provant.

En aquesta setmana d'exhibicionisme blogaire m'he decidit a penjar el text original que vaig escriure fa gairebé 16 anys. El format ha canviat (ja no és bolígraf sobre paper) i també he revisat la redacció que no vaig tenir present quan tant sols buidava el pap. Si avui ho escrigués no ho faria de la mateixa manera, però he preferit deixar l'original. Les circumstàncies en les que he pensat en Cèlsius i Kelvin des de llavors han estat moltes i diverses, però sempre m'ha ajudat a posar les coses al seu lloc.

Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada